fbpx

UP:Next – Prins Bernhard Cultuurfonds

Campagne Utrecht Popstipendium UP:Next

Het Prins Bernhard Cultuurfonds lanceerde in 2020 een nieuw popstipendium in de provincie Utrecht, genaamd UP:Next. Een mid-career popartiest kan met dit popstipendium €10.000,- winnen om zijn/haar carrière een boost te geven. Met het popstipendium wilde het Prins Bernhard Cultuurfonds haar naamsbekendheid vergroten en aandacht schenken aan popmuziek.

 

Hoe pakken we het aan?

Wij creëerden een krachtige en passende branding en creatieve wervingscampagne die het Utrechts Popstipendium gezicht geeft. De branding en wervingscampagne waren direct gelinkt aan het Prins Bernhard Cultuurfonds en sprak hiermee de diverse doelgroep van muzikanten uit de provincie Utrecht aan. De campagne werd visueel en inhoudelijk zichtbaar gemaakt door een mix van weloverwogen online en offline communicatie-uitingen.

Dit project is in samenwerking met Studio Moan

Gerelateerd item

Vrijwilligerscentrale Utrecht

Merwede