fbpx

Door het coronavirus ligt het bruisende culturele leven al een poosje stil. Als marketeer of medewerker was het flink schakelen: je kunt je reguliere content niet posten, dus wat nu? Inmiddels heb je wellicht een digitale rondleiding georganiseerd, een winactie, een challenge… maar dan? Hoe ga je de komende weken je culturele content communiceren? En: wat ga je doen wanneer de culturele instellingen weer open gaan? Hoe speel je in op mogelijke permanente veranderingen?

Wij geloven dat ook wanneer je museum, festival of theater dicht is, je relevante content kunt blijven maken. Die past bij jouw culturele instelling. Persoonlijk, inhoudelijk en inspirerend. 

Daarom organiseren wij de komende weken:

Uurtje Cultuurtje 

Een digitale een-op-een sessie van een uur. Samen met jou sparren we over je contentstrategie. Zodat je (weer) inspiratie krijgt voor je online content.

Hoe doen we dit?

  1. Mail ons op info@burodertig.nl. Graag horen we heel kort alvast wat voor (nieuwe) content je al gemaakt hebt in tijden van corona. Of je een concrete vraag hebt of dat je eigenlijk nog geen idee hebt. Mag allemaal!
  2. We reageren binnen één werkdag om met elkaar een afspraak te plannen. We verdiepen ons vooraf in je social accounts en website zodat we tijdens het cultuurspreekuur goed aan de slag kunnen.
  3. Tijdens de videocall: we pingpongen met elkaar over je huidige en/of wenselijke contentstrategie en denken met je mee.
  4. Naderhand krijg je van ons, op basis van het gesprek, 5 superpraktische tips die je meteen of op een later moment kunt inzetten. Daarnaast ontvang je het opgenomen gesprek, zodat je deze terug kunt luisteren of kunt delen met collega’s. 

Praktische info

Nog even op een rijtje:

  • Een uur met elkaar doordenken over de strategie van jouw culturele instelling en het creëren van culturele content
  • Een video-opname van ons gesprek
  • 5 praktische en persoonlijke tips om direct verder te kunnen
  • Niet alleen inspiratie voor deze periode, maar ook over je organisatie, branding en/of het post-coronatijdperk
  • Voor 99 euro excl. btw. We sturen je naderhand een factuur. 

Jaaaa, dit wil ik!

Zin in een Uurtje Cultuurtje? Stuur ons een mail op info@burodertig.nl – ook als je nog vragen hebt. 

FAQ

Voor wie is dit Uurtje Cultuurtje?

Voor marketeers, communicatiemedewerkers, of andere professionals uit de culturele sector die zich bezighouden met (online) communicatie en/of branding. We werken voor de gehele sector: festivals, theater, podia, (kunst)historische musea, bibliotheken en andere culturele instellingen.

Hoe maak ik een afspraak?

Stuur ons een mailtje op info@burodertig.nl. Ons team zal je binnen een werkdag terugmailen!

Welke onderwerpen komen aan bod?

We stemmen onze sessie af op jouw uitdaging en of vraag, je huidige online kanalen en op wat we momenteel signaleren in de cultuursector. Zo krijg je culturele content die persoonlijk en praktisch is.

Wat kan ik verwachten?

Een energieke een-op-een videoafspraak waarin we samen nadenken over je contentstrategie. We houden van aanpakken en denken in oplossingen. Hopelijk jij ook!

Wat zijn de kosten?

Deze sessie kost 99 euro exclusief btw. We sturen na ons gesprek nog 5 praktische tips, de opgenomen sessie en de factuur.

Videobellen is niet mijn ding.

Dat geeft niets! Gewoon bellen vinden we ook geen probleem.