fbpx

Wat we doen

Buro Dertig verzorgt content en communicatie voor organisaties die de veelzijdigheid van kunst en maatschappij laten zien.

We zorgen ervoor dat wat een culturele instelling, maker of festivalorganisator heeft bedacht, het juiste podium krijgt en daadwerkelijk wordt gezien.

Onze expertise

1. Campagnes en communicatietrajecten

Van strategie tot programmaboek, van Instastories tot persbericht. We ontwikkelen een volledig communicatieplan – of een deel daarvan – en voeren deze tot in de puntjes uit.

2. Influencer marketing

Hoe zet je influencers in om jouw tentoonstelling, voorstelling of festival bij de juiste doelgroep onder de aandacht te brengen? We maken verschillende influencertrajecten op maat waarbij inhoudelijke en visueel aantrekkelijke content samenkomen. 

3. Presentatie en workshops

Een kickstart om zelf aan de slag te gaan. We delen inspiratie en kennis met onze presentaties over online marketing, influencers en ondernemerschap in de culturele sector.

Ontvang ons gratis e-book
‘Culturele content in tijden van corona’

Tips om online content te delen voor culturele marketeers en organisaties. Ook als je culturele instelling niet open is.

Vanwege het coronavirus zijn alle musea en culturele instellingen gesloten. Maar: wat communiceer je naar je bezoekers als die de komende tijd niet naar je instelling kunnen komen?

In dit e-book geven we tips van anderen en van onszelf om al die mooie kunst even op andere (digitale) manier te tonen dan op een sokkel of aan de muur.

Ontvang het gratis e-book door hieronder je e-mail adres in te vullen en op de ‘Yes leuk!’ button te drukken. Je ontvangt dan een pdf per mail.

 

 

* Door het downloaden van dit e-book word je automatisch ingeschreven voor onze (incidentele) nieuwsbrief.

Wij hebben gewerkt voor: