fbpx

Wat we doen

Buro Dertig verzorgt content en communicatie voor organisaties die de veelzijdigheid van kunst en maatschappij laten zien.

We zorgen ervoor dat wat een culturele instelling, maker of festivalorganisator heeft bedacht, het juiste podium krijgt en daadwerkelijk wordt gezien. Hoe we te werk gaan? Dat zie je hier:

Onze expertise

1. Campagnes en communicatietrajecten

Van strategie tot programmaboek, van Instastories tot persbericht. We ontwikkelen een volledig communicatieplan – of een deel daarvan – en voeren deze tot in de puntjes uit.

2. Influencer marketing

Hoe zet je influencers in om jouw tentoonstelling, voorstelling of festival bij de juiste doelgroep onder de aandacht te brengen? We maken verschillende influencertrajecten op maat waarbij inhoudelijke en visueel aantrekkelijke content samenkomen. 

3. Presentatie en workshops

Een kickstart om zelf aan de slag te gaan. We delen inspiratie en kennis met onze presentaties over online marketing, influencers en ondernemerschap in de culturele sector.

Wij hebben gewerkt voor:

Je zag ons ook:

  • In een interview met Het Parool voor het artikel ‘Kunstpromotie via het digitale doorgeefluik‘, 15 april 2019 (via Blendle).
  • Op NPO Radio 1 werden we bevraagd over empty meets en cultuurinfluencers – naar aanleiding van het recordaantal bezoekers in het Louvre door de videoclip Apeshit van Beyoncé en Jay-Z. (vanaf 55’15”).
  • Als panellid bij het symposium The Art of Influencing tijdens De KunstRAI 2019.
  • Bij het Congres Podia en Festivals 2018 en 2019: onze Malou was gespreksleider en panelsamensteller bij de sessie ‘Alleraardigste voorbeelden van influencer marketing’ en gespreksleider bij ‘He not busy being born is busy dying!’ met Eric van Eerdenburg (Lowlands Festival), Renate Meijering (SPOT Groningen) en Pieter Haasnoot (Internationaal Theater Amsterdam).
  • In een interview met Culturele Vacatures: Is influencermarketing nog relevant in de cultuursector?‘ op 21 november 2019.
  • Als vaste auteur van communicatiecommunity Frankwatching.