fbpx

E-book ‘Culturele content in tijden van corona’

Tips om online content te delen voor culturele marketeers en organisaties. Ook als je culturele instelling niet open is.

Vanwege het coronavirus zijn alle musea en culturele instellingen gesloten. Maar: wat communiceer je naar je bezoekers als die de komende tijd niet naar je instelling kunnen komen?

De afgelopen dagen (en wellicht nog steeds) moeten we weer een beetje onze draai vinden en zowel werk als vrije tijd tijdelijk op een andere manier inrichten. Gelukkig spelen veel creatieve mensen en organisaties hier online geweldig op in. Daarom bundelen we in dit e-book 7 tips, van hun én onszelf. Zie het als een kans om een frisse blik te werpen op je eigen content(plannen). Als een kans om al die mooie kunst even op andere (digitale) manier te tonen dan op een sokkel of aan de muur.

Je vindt in het boek verschillende content ideeën, zoals het aanmaken van social rubrieken, het opzetten van een live stream of podcast of het hergebruiken van je social content. En hoe je omgaat met de heropening van de culturele instelling, als dat straks weer aan de orde is.

 

Ontvang het gratis e-book

Vul hieronder je e-mail adres in en druk op de ‘Yes leuk!’ button. Je ontvangt dan automatisch een pdf per mail.

* Door het downloaden van dit e-book word je automatisch ingeschreven voor onze (incidentele) nieuwsbrief.